Information från Valberedningen

Information från Valberedningen 2019

Inför årsmötet 2019 vill valberedningen ha in nomineringar på personer som vill engagera sig i och utveckla föreningens verksamhet framöver. Du kan nominera dig själv eller någon annan, men personen måste vara tillfrågad och vara medlem (eller bli medlem här) i föreningen, samt vara boende i Stockholmsområdet. Både du med stor eller ingen föreningsvana alls kan nomineras. Det viktiga är engagemanget för föreningens verksamhet och framtid. Formalian hjälps vi åt med! Styrelsearbetet är både roligt och en bra erfarenhet.

I styrelsen behövs alltid ett engagemang kring exempelvis innehåll till medlemsträffar eller andra aktiviteter, spännande artiklar och/eller texter kopplat till Hyperhidros, hemsida och nyhetsbrev, idéer kring medlemskampanjer, tankar om hur vi når fler skolor/unga med information om Hyperhidros osv. Hör gärna av dig till valberedningen och berätta om vad i föreningen som engagerar dig!

Styrelsen träffas ca 4-6 gånger om året utöver att de arrangerar medlemsträffar ca 2-4 gånger om året. Styrelsens arvode bestäms av årsmötet.

Vill du nominera dig själv eller någon annan så svara gärna på följande frågor och om det är något annat du vill berätta och skicka dem via e-post till valberedning@hyperhidrosforeningen.se
Namn:
Ålder:
Bostadsort:
Styrelsevana/ovana:
3 saker jag tror skulle vara roligt med styrelsearbetet i Hyperhidrosföreningen:

Mvh,

Valberedningen för Hyperhidrosföreningen